Известие

Collapse
No announcement yet.

Приказки от общ характер.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Отговора на предния ми въпрос е ДА МОЖЕ.

    Сега с оглед поредната изцепка в закона (запалените светлини визирам) Някой да му е хрумвало хуито решение? В смисъл някакъв ъпгрейд на халогените?
    Определено ще е хубаво да може... Най вече ако се кара на халогени... Как именно се доказва това? На ГТВ се пак габарити и халогени са в ниското осветително тяло...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от badmadafaka
      Точно заради това аз ще се пробвам с диодни крушки Н3 в халогените - в темата за влючените светлини го написах.
      Тури некой пик тука

      Comment


      • #33
        Що не си оставяте винаги навит лоста за фаровете?
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #34
          Хахаха,не се издавай така,че ноухауто е скъпо!
          Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
          Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
          SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
          Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от badmadafaka
            Някой знае ли със сигурност как се регулира позицията на предната броня..? Искам да я вдигна малко към капака...
            В упътването пише, че като извадиш двата болта, които я държат за двата метални рога, можеш да въртиш с шестограм самата дупка в която влиза болта и така се регулира позицията...
            Обаче аз имам две драми с това:
            1) Като извадих болта и като гледам дупката, тоя шестограм ще да е бая големичък (примерно 17мм или нещо такова), а такъв не знам изобщо дали се продава, че и дълъг трябва да е да може да се бръкне с него...
            2) отстрани бронята се закачва за едни пластмасови "уши" като на почти всяка кола, които логиката ми казва, че също трябва да ги разхлабя и повдигна нагоре (ако има такава възможност, тоест ако болтовете, които ги държат могат да се местят малко нагоре-надолу), обаче в мануала не пише нищо за тях...

            Та ако някой има опит и го сподели ясно и в детайли ще съм благодарен, защото сваляне на броня си е филм и не искам да го правя излишно...
            Няма да се разминеш без сваляне на броня, което обаче никак не е трудно.
            В двата буфера има 2 гайки, които въртейки ги ги движеш надолу-нагоре. Освен с шестограма, за който говориш, спокойно можеш да ги въртиш и на ръка.
            Самоче при свалена броня.
            Така или иначе трябва да свалиш бронята за настройка на страничните шейни.
            Те са с раздвижени (елипсовидни) отвори, от които може да задаваш височината им. Така съвсем прецизно си оправяш фугата по цялата дължина на бронята.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #36
              http://s1251.photobucket.com/albums/...stvdheide/GTV/
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от badmadafaka
                Мислите ли, че в тази кола има по-малоумно и дебилно "решение" от трите букси на предните мигачи/габарити/халогени..?
                Що бре? С тази централна букса в страни от бронята е много добре замислена инсталацията й.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #38
                  Твърдението ми е, че все пак не е ''хенд мейд'' + реално сам виждаш че отклонението е 3-4 мм ...според мен нормално

                  Comment


                  • #39
                    здравеъте колеги, някой може ли да ми кажи дали има разлика в изпускателните системи на gtv2000 (150коня) и gtv2000 (155коня), защото ми се налага да сменя всичко от катализатора назад. Даите някакви идеи и съвети( да си призная много ми харесват двата накраиника но незнам дали може да се сложат на гтв 155 коня). Благодаря ви предварително!

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от todorb Покажи съобщение
                      здравеъте колеги, някой може ли да ми кажи дали има разлика в изпускателните системи на gtv2000 (150коня) и gtv2000 (155коня), защото ми се налага да сменя всичко от катализатора назад. Даите някакви идеи и съвети( да си призная много ми харесват двата накраиника но незнам дали може да се сложат на гтв 155 коня). Благодаря ви предварително!
                      Да може и два накрайника има само при афтърмаркет генерацийте Ако си открил такава покажи

                      Comment


                      • #41
                        Не съм открил нищо, но ми харесва и се надявах някои да сподели дали може да се направи. Днес ходих по майстори на гърнета но нищо не направих. Единият от тях ми предложи да махне ватата от едното голямо гърне и да я карам така. Какъв ще е резултата освен, че ще е по- шумна?

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от todorb Покажи съобщение
                          Не съм открил нищо, но ми харесва и се надявах някои да сподели дали може да се направи. Днес ходих по майстори на гърнета но нищо не направих. Единият от тях ми предложи да махне ватата от едното голямо гърне и да я карам така. Какъв ще е резултата освен, че ще е по- шумна?
                          Само по шумна....ако не е 3,0 или 3.2 си е селско подобрение не те съветвам....150 коне да ручът за 200+.....не лицеприятно освен на голф

                          Comment


                          • #43
                            Не й правя подобрение като махам ватата от гърнето, още по- малко тунинг. Питах просто дали освен, че ще е по-шумна, дали ще й пречи нещо ако я карам без вата докъто й намерр гърнета? Не съм катго голфаджийте дето карат тунинг 90 коня и си мислят , че няма по- бърза кола от голфо.

                            Comment


                            • #44
                              Колеги някой намерил ли е алтернативни амортисьори за багажника? Мойте изглеждат здрави но са по едва 170НМ....давайте идей!

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                                Колеги някой намерил ли е алтернативни амортисьори за багажника? Мойте изглеждат здрави но са по едва 170НМ....давайте идей!
                                Bouncer ,беше споменал в една друга тема ,че амортисьорите от предният капак на 156 са същите ,не знам колко НМ са ,но предполагам са по яки.
                                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                                sigpic
                                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                                Comment

                                Working...
                                X